Płatność i dostawa

Jak złożyć zamówienie

Możliwości złożenia zamówienia:
  • online (należy dodać wybrane towary do koszyka i wypełnić ankietę oraz wybrać sposób dostawy i płatności. Następnie dokonać opłaty)
  • zadzwonić pod wskazany na stronie, w tym również w zakładce „Kontakty”, numer telefonu i złożyć zamówienie u naszego specjalisty
  • napisać na czat-online lub wysłać mail na info@termoprotekt.pl oraz złożyć zamówienie u naszego specjalisty
Dostawa towarów na terenie Polski jest bezpłatna

Metody płatności

Najwygodniejszy sposób płatności możesz wybrać podczas składania zamówienia.
1. Tradycyjny przelew bankowy 
Za zakupy można zapłacić przelewem tradycyjnym. Po złożeniu zamówienia, nasz menedżer wyśle na twój adres mailowy rachunek z niezbędnymi danymi w celu dokonania płatności.
Ważne! Wysłanie zamówienia, opłaconego przelewem tradycyjnym, nastąpi po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym (zwykle zajmuje to 1-2 dni roboczych).
2. Płatność za pomocą karty kredytowej lub płatniczej (Visa, Mastercard)
Dla Państwa wygody i bezpieczeństwa istnieje możliwość dokonania płatności w trybie online, poprzez formularz platformy online https://poland.payu.com/ (przelewy, płatność za pomocą kart kredytowych i płatniczych). Płatności dokonane w ten sposób wyświetlają się na naszym rachunku kilka minut po prawidłowym wykonaniu operacji, dzięki czemu będziemy mogli od razu przygotować zamówienie do wysyłki. 
Płatności za pomocą kart kredytowych i płatniczych, dostępne w ramach platformy online są bezpieczne i szybkie. Informacje, niezbędne do autoryzacji trasakcji poprzez platformę PayU, nie są przekazywane osobom trzecim, co gwarantuje ich bezpieczeństwo.
3. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
Zamówienia przyjmowane są w biurze pod adresem: ul. Krakowska 19-23, lok 9, Wrocław, 50-424 lub telefonicznie +48 531 823 034 (koszt połączenia wg taryfy operatora). Płatności przyjmujemy w gotówce. 
Towar można odebrać w naszym magazynie pod adresem (Spółdzielcza 9, Kobierzyce, 55-040).
Biorąc pod uwagę odległość, jaka dzieli biuro od magazynu prosimy o wcześniejsze ustalenie z menedżerem czasu przyjazdu.

Dostawa
Sposób dostawy możesz wybrać podczas składania zamówienia.
Na terenie Polski dostawa towaru jest bezpłatna. Średni czas oczekiwania przesyłki na terenie Polski wynosi maksymalnie 1-2 dni robocze od momentu przekazania jej przewoźnikowi.
W przypadku wysyłki towaru za granicę, w celu ustalenia kosztów oraz terminu dostawy, skontaktuj się z nami telefonicznie +48 531 823 034 (koszty połączeń wg taryfy operatora). 
Po wysłaniu zamówienia, będzie można sprawdzić jego status, za pomocą indywidualnego numeru przesyłki Numer przesyłki pozwala śledzić jej status, sprawdzić gdzie znajduje się paczka oraz uzgodnić termin dostawy z firmą kurierską.
W przypadku jakichkolwiek problemów z dostarczeniem towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami +48 531 823 034 (koszt połączeń wg taryfy operatora)

Sposoby dostawy:

1. Odbiór osobisty w naszym magazynie, znajdującym się pod adresem: Spółdzielcza 9, Kobierzyce, 55-040.
Ta opcja będzie wygodna dla klientów, którzy chcą zobaczyć produkt przed jego zakupem oraz dysponują własnym transportem i znajdują się w danym regionie. W celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi i sprawności, z powodu dużej odległości, jaka dzieli biuro od magazynu, prosimy o wcześniejsze ustalenie naszym menedżerem godziny przyjazdu.
2. Dostawa kurierem.
Jakość obsługi klientów jest dla nas bardzo ważna, dlatego dbamy o to, aby nabywane przez Państwa produkty w naszej firmie były dostarczane w możliwie jak najkrótszym terminie.
Inventum Polska współpracuje z największymi firmami, takimi jak DPD oraz Poczta Polska. Firmy te posiadają sieć filii w całym kraju, co pozwala na szybkie dostarczenie zamówienia. 
Wybierając powyższy typ dostawy, należy podać swoje dane w odpowiednich rubrykach podczas składania zamówienia.

Uwaga! Podczas dostarczenia towaru, należy sprawdzić jego stan w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej! Jeżeli stan opakowania wzbudza jakiekolwiek wątpliwości, należy sporządzić protokół wraz z przedstawicielem firmy kurierskiej i poinformować nas o tym. Pozwoli to przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji przez firmę przewozową.

Korzyści ze współpracy z nami
KOMPLETNY
KOMPLEKS USŁUG
ZAAWANSOWANE ROZWIĄZANIA
TECHNICZNE I MATERIAŁY
WYPOSAŻENIE PROFESJONALNE i
pozwolenia
SZEROKI ASORTYMENT PRODUKTÓW OGNIOODPORNYCH W MAGAZYNIE
Masz pytania?
Nasi klienci
Pracujemy z różnymi firmami w różnych krajach
dostawa na terenie polski
Dostarczamy szybko w całym kraju
Infolinia
+48 664 314 726
gwarancja jakości
30 dni na zwrot produktu
KONTAKT
×